מסע הלקוח מגילוי ועד רכישה משתנה כיום משמעותית, וזה לא ה-AI - זו הכלכלה. או למעשה, המיתון. הלקוחות הפוטנציאליים שלנו שמחים ורוצים לגלות יותר מותגים, מוצרים ושירותים חדשים ומעניינים - אבל הם גם חוקרים הרבה יותר לעומק כל אפשרות רכישה, ונמנעים במודע מרכישות אימפולסיביות. איפה חוקרים בארץ ובעולם? אילו ערוצי גילוי ומכירה חשובים יותר - ואילו פחות? איך יכול להיות שהמקום של מנועי חיפוש יורד - אבל חשיבות האתר עולה?
סיכום של 2 מחקרים בינלאומיים והשוואה ל-3 ישראליים מגלים לנו את כל התשובות.
חוץ מזה צללנו גם לרשת הסודית, המקבילה, שצומחת באינסטגרם ולסיום, כמו תמיד, כמה כלים יעילים - מסוגי הפרסומות החדשים של טאבולה עד כמה עולה אתר.
חדשות הדיגיטל מבית דה ליסט - ייעוץ והתאמת הכלים, המערכות ואנשי הדיגיטל הטובים ביותר לכל ארגון.
צפו כאן - או גללו למטה להאזנה לפודקאסט:
רוצה לקבל את חדשות הדיגיטל החשובות ביותר בזום לייב, עם זמן נוסף לשאלות ודיון, פעם בחודש? כאן נרשמות ונרשמים:
איך מתאימים את האתר לחיפוש AI? המאמר כאן.
כן, יש מצגת! לצפייה במצגת המלאה, עם הלינקים - כל תמונה היא למעשה לינק, לחצו כאן.
כן, יש ווטסאפ! להצטרפות לקבוצת הווטסאפ השקטה, לחצו כאן.
כן, אפשר להתייעץ! לקביעת שיחת ייעוץ קצרה עם נעמי כרמי, לחצו כאן.
להאזנה לפרק כפודקאסט, האזינו כאן או באפליקציית ההסכתים החביבה עליכם מספוטיפיי עד אפל פודקאסט וצפונה:
מי עוד רוצה לדעת את חדשות הדיגיטל לניהול שיווק? שתפו:
Comentários