מגמת-על חדשה מסתמנת מעל כל חידושי הדיגיטל: "הדור העצלן", הקהלים העייפים מכל העומס מסביב שלא רוצים לחפש ולשוטט - אלא לקבל תשובות מוכנות, מותאמות, ספציפיות ועכשיו. ורצוי בוידאו. קצר. מה זה אומר לשיווק? איך מתייחסים נכון לדור הזה?
וגם: מה אפיין את הקהל הישראלי ב-2024, איזה בנמצ'מארקים חדשים מטיקטוק חשוב להפנים ואיזה כלים חדשים ישדרגו את עבודת השיווק שלנו?
חדשות הדיגיטל מבית דה ליסט - ייעוץ והתאמת הכלים, המערכות ואנשי הדיגיטל הטובים ביותר לכל ארגון.
צפו כאן - או גללו למטה להאזנה לפודקאסט:
רוצה לקבל את חדשות הדיגיטל החשובות ביותר בזום לייב, עם זמן נוסף לשאלות ודיון, פעם בחודש? כאן נרשמות ונרשמים.
לרכישת הקלטת הוובינר "מגמות בדיגיטל 2025 - לאן הולכים הכלים והקהלים?" לחצו כאן.
כן, יש מצגת! לצפייה במצגת המלאה, עם הלינקים - כל תמונה היא למעשה לינק, לחצו כאן.
כן, יש ווטסאפ! להצטרפות לקבוצת הווטסאפ השקטה, לחצו כאן.
כן, אפשר להתייעץ! לקביעת שיחת ייעוץ קצרה עם נעמי כרמי, לחצו כאן.
להאזנה לפרק כפודקאסט, האזינו כאן או באפליקציית ההסכתים החביבה עליכם מספוטיפיי עד אפל פודקאסט וצפונה:
מי עוד רוצה לדעת את חדשות הדיגיטל לניהול שיווק? שתפו:
Comments