האירועים הקרובים שלנו:
המגמות שמשנות לנו את הקהל
על מי אנחנו באמת מדברים, כשאנחנו אומרים "הקהל שלנו"?
ומה משפיע עליו לעומק, ממש עכשיו?
סדנה למנהלות/י שיווק, עסקים וארגונים שרוצים להבין כיצד התנהגות צרכנית משתנה בין דורות, איזה מגמות משנות אותה ממש עכשיו, בכל דור ודור - ואיך מנצלים את הידע כדי למכור להם בהצלחה.
והפעם - 2 סדנאות ממוקדות אסופות לאירוע אחד, יעיל במיוחד.
אור שלום - חוקרת טרנדים והתנהגות צרכנים. לאתר
הכירו את הדורות:
• ההבדלים בין דור אלפא, Z, מילניאלז, X ובייבי־בומרס - ומה באמת מניע כל אחד מהם לצרוך, לבחור, ולהגיב
• איך מתרגמים מאפיינים דוריים לשפה פרסומית, קריאייטיבית ושיווקית אפקטיבית

נעמי כרמי - יועצת ומרצה לשיווק ודיגיטל. לאתר
הגיעו אל הדורות:
• באיזה ערוצים דיגיטליים מבלים כל אחד מהדורות - ואיך הכי יעיל לפנות אליהם בכל ערוץ?
• איזה שינויים מטלטלים את הערוצים וההתנהגויות, ממש עכשיו?

האירוע כבר התקיים! אבל...
ניתן לרכוש את ההקלטה בהנחה כאן:
לקוחות מספרים
על הסדנאות שלנו:
בלי תירוצים!
איך משפרים את תוצאות השיווק -
בלי להחליף אנשי דיגיטל?
סדנה למנהלות/י שיווק, עסקים וארגונים שרוצים לנהל את ספקי הדיגיטל כך שהכל מובן, ההחלטות נעשות בצורה מושכלת, התוצאות הולכות ומשתפרות - ובלי להפוך למומחי דיגיטל בעצמנו (בשביל זה שכרנו ספקים!).
מה נלמד?
-
שפה ומדידה - איזה מונחים קריטי לדעת... ומה סתם מבלבל? איזה דו"חות חשוב לקבל, ולמה לשים לב?
-
דגלים אדומים וצהובים - איך מבדילים בין תירוצים לבין הסברים אמיתיים?
-
ניהול חכם - איך להגדיר מטרות ויעדים עם ועבור אנשי הדיגיטל, כדי לקבל תוצאות טובות יותר?
האירוע הסתיים
ניתן לרכוש את ההקלטה בהנחה כאן:
2.9.25, יום ג', 10:00
חדשות הדיגיטל
חדשות הדיגיטל לניהול שיווק: זום חודשי
לעדכוני הדיגיטל הכי קריטיים לניהול השיווק
איך למצוא את ספקי הדיגיטל הטובים באמת
האירוע כבר התקיים, רוצים לצפות בהקלטה?
