לקוחות מעידים:
סדנאות
סדנאות פרקטיות
סדנאות AI
בהתאמה אישית

אילו כלי AI כבר באמת עובדים היטב וחוסכים עבודה, ואיזה הם עדיין בגדר הבטחה? עם אילו כלים כדאי להתחיל עכשיו ומיד ובעברית ובחינם? איך מתחילים נכון? על אלו כלים כדאי לשלם - ומתי? לאן לא כדאי להכניס את ה-AI? ואיך משפרים את התוצאות שלו בלי להשקיע שעות?
שעה וחצי | 5-20 משתתפים | כולל תרגול
או
שעה וחצי | 20-200 משתתפים | כולל רשימת כלים

איך משפרים תוצאות שיווק -
בלי להחליף ספקים?


ניהול ספקי שיווק דיגיטלי עלול להיות נושא מתסכל. קשה להבין מה עובד ומה לא, מהו הסבר אמיתי ומהם תירוצים, ומה צריך לדרוש כדי לשפר תוצאות... ותמיד נראה שכדי להבין מה קורה צריך להפוך למומחי דיגיטל בעצמנו. למי יש זמן? בשביל זה שכרנו מומחים!
אז מה באמת חשוב לדעת כדי לנהל אותם היטב - בלי להפוך למומחים בעצמנו, ובלי להתחיל מהתחלה עם ספק שלא מכיר אותנו?
סדנה מעשית, מותאמת אישית.
שעה עד יום עיון | 5-200 משתתפים | בהתאמה מלאה לצרכים שלך
ניהול נכון של וידאו
לרשתות החברתיות


איך בונים אסטרטגיית וידאו נכונה? כמה תקציב - וזמן - באמת כדאי להוציא באיזה שלב? מה היתרונות של יוטיוב, ומתי משתמשים בטיקטוק? איפה משתלבת אינסטגרם, ובעיקר - איך בונים עוגני תוכן רב-ערוציים, שמביאים יותר חשיפה בפחות עבודה?
שעה וחצי | 5-20 משתתפים | כולל בניית צ'קליסט אישי לצעדים הבאים או שעה אקדמית | 20-200 משתתפים
סדנאות ייחודיות
הדאטה בידינו!
איך מורידים תלות ברשתות ובגוגל?


הפרסום בגוגל, מטא וחברותיהן מתייקר (שלא לדבר על לינקדאין! זוועה). החשיפה - יורדת. איך מורידים את התלות בקריזות של האלגוריתם?
אסטרטגיות שיווק של "דאטה צד א'" אוספות את המידע על קהלי היעד לידיים שלנו, ומנצלות אותו להורדת התלות במערכות היקרות. איך אוספים דאטה, איך משתמשים בו נכון, ואיך מגדילים בעזרתו מכירות בפועל?
שעה וחצי | 5-20 משתתפים | כולל בניית צ'קליסט אישי לצעדים הבאים
מגמות בדיגיטל ל-2025:
לאן הולכים הקהלים והכלים?

ב-2023 פרצה לעולם הבינה המלאכותית, ב-2024 הרגולציה שינתה את החוקים. איך 2025 תשנה לנו את אסטרטגיות השיווק? האם החיפוש יעבור יותר ויותר ל-AI? לאן הולך הוידאו והיחסים בין מותגים ליוצרי תוכן? איזה עדכונים מעניינים בתיאוריה… ואיזה צריכים לגרום לנו לחשב מסלול מחדש?
שעה אקדמית | 20-200 משתתפים

איך משפרים את התוצאות של ספקי הדיגיטל?


כולנו מרגישים בשלב זה או אחר שספקי השיווק הדיגיטלי שלנו "מורחים" אותנו. לפעמים… בצדק.
איך אפשר לדעת בוודאות?
עם 4 מדדים בלבד ותובנות מאחורי הקלעים, של מי שהיתה 16 שנה ספקית בעצמה והיום מפקחת על ספקים עבור מותגים - נלמד למדוד ולפקח טוב יותר, לתרגם את הצרכים שלנו לדיגיטלית, ולא ליפול בטעויות הנפוצות.
שעה וחצי | 5-20 משתתפים | כולל בניית צ'קליסט אישי לצעדים הבאים
או שעה אקדמית | 20-200 משתתפים


להזמנת סדנא, מלאו פרטים
או בחרו זמן לשיחה אישית עם נעמי כרמי