top of page
person holding smartphone_edited.png
234.png

סדנאות לארגונים

בהתאמה אישית לצוות שלך

✓ בהנחיית מומחים מהשורה הראשונה

פרקטיות מהרגע הראשון

✓ חוויתיות ומפעילות את הצוות

בהתאמה מלאה לכל לצורך

לקוחות מעידים:

חייבת לציין שהיה סופר מושקע! התכנים, הידע והזמינות שלך, הצלחת ממש לחבר אותם לדבר - תענוג לראות את המעורבות בזמן הסדנא.

שני בושרי, פיתוח ולמידה

הראל ביטוח ופיננסים

סדנאות

סדנאות פרקטיות

סושיאל וידאו הוא המלך

woman-making-beauty-vlog-with-her-professional-camera_edited_edited_edited.jpg
woman-making-beauty-vlog-with-her-profes

איך בונים אסטרטגיית וידאו נכונה? מה היתרונות של יוטיוב, ומתי משתמשים בטיקטוק? איפה משתלבת אינסטגרם, ובעיקר - איך בונים עוגני תוכן מולטי-ערוציים, שמביאים יותר חשיפה בפחות עבודה?

 

שעה וחצי | 5-20 משתתפים | כולל בניית צ'קליסט אישי לצעדים הבאים או שעה אקדמית | 20-200 משתתפים

איך מתחילים

עם AI - בעברית?

designer-using-transparent-digital-tablet-screen-futuristic-technology-3_edited_edited.jpg

אילו כלי AI כבר באמת עובדים היטב וחוסכים עבודה, ואיזה הם רק בגדר הבטחה רחוקה? עם אילו כלים כדאי להתחיל עכשיו ומיד ובעברית ובחינם, או לכל הפחות עם תקופת ניסיון? לאן לא כדאי להכניס את ה-AI? ואיך משפרים את התוצאות שלו בלי להשקיע שעות?

​שעה וחצי |  5-20 משתתפים | כולל תרגול 

או 

שעה וחצי | 20-200 משתתפים | כולל רשימת כלים 

designer-using-transparent-digital-table

איך משפרים תוצאות

ברשתות החברתיות?

designer-using-transparent-digital-tablet-screen-futuristic-technology-4_edited_edited.jpg
designer-using-transparent-digital-tablet-screen-futuristic-technology-4_edited_edited.jpg

סדנא חודשית / רבעונית מתחדשת על כל מה שהשתנה בדיגיטל - וממש מזיז את המחט של תכניות השיווק שלנו. מה אסור לצוותי שיווק לפספס… ומה לא באמת משנה?

 

שעה אקדמית | 5-200 משתתפים 

איך משפרים תוצאות קמפיינים?

representation-user-experience-interface-design_edited_edited.jpg
representation-user-experience-interface

איך מודדים נכון קמפיינים - ומכריחים את המספרים לספר לנו מה עובד, מה לא, ובעיקר, איך אפשר לשפר תוצאות?

 

שעה וחצי | 5-20 משתתפים | כולל תרגול ניתוח ושיפור תוצאות

סדנא

בהתאמה אישית

man-hand-holding-virtual-world-with-internet-connection-metaverse-global-business-marketin
man-hand-holding-virtual-world-with-inte

מגוון רחב של סדנאות בנושאי מדידה ואופטימיזציה, אוטומציות שיווקיות ומערכות CRM, בינה מלאכותית בשירות השיווק ועוד. 

 

שעה עד יום עיון | 5-200 משתתפים | בהתאמה מלאה לצרכים שלך

סדנאות ייחודיות

הדאטה בידינו!

איך מורידים תלות ברשתות ובגוגל?

homepage-concept-with-search-bar_edited_edited.jpg
illuminated-mobile-with-icons-blue-tones

הפרסום בגוגל, מטא וחברותיהן מתייקר (שלא לדבר על לינקדאין! זוועה). החשיפה - יורדת. איך מורידים את התלות בקריזות של האלגוריתם? 

אסטרטגיות שיווק של "דאטה צד א'" אוספות את המידע על קהלי היעד לידיים שלנו, ומנצלות אותו להורדת התלות במערכות היקרות. איך אוספים דאטה, איך משתמשים בו נכון, ואיך מגדילים בעזרתו מכירות בפועל?


שעה אקדמית | 5-20 משתתפים | כולל בניית צ'קליסט אישי לצעדים הבאים

מגמות בדיגיטל ל-2025:

לאן הולכים הקהלים והכלים?

person holding smartphone_edited.jpg

ב-2023 פרצה לעולם הבינה המלאכותית, ב-2024 הרגולציה שינתה את החוקים. איך 2025 תשנה לנו את אסטרטגיות השיווק? האם החיפוש יעבור יותר ויותר ל-AI? לאן הולך הוידאו והיחסים בין מותגים ליוצרי תוכן? איזה עדכונים מעניינים בתיאוריה… ואיזה צריכים לגרום לנו לחשב מסלול מחדש?

 

שעה אקדמית | 20-200 משתתפים 

american-man-listening-music-wireless-earphones-digital-remix 1.png

חדשות הדיגיטל לניהול שיווק

Disintegrating Sphere_edited_edited_edited_edited.jpg
Digital social media_edited.jpg

סדנא חודשית / רבעונית מתחדשת על כל מה שהשתנה בדיגיטל - וממש מזיז את המחט של תכניות השיווק שלנו. מה אסור לצוותי שיווק לפספס… ומה לא באמת משנה?

 

שעה אקדמית | 5-200 משתתפים 

איך משפרים את התוצאות של ספקי הדיגיטל?

Mask Group 1_edited_edited.jpg
researcher-using-transparent-digital-tab

כולנו מרגישים בשלב זה או אחר שספקי השיווק הדיגיטלי שלנו "מורחים" אותנו. לפעמים… בצדק. 

איך אפשר לדעת בוודאות?

עם 4 מדדים בלבד ותובנות מאחורי הקלעים, של מי שהיתה 16 שנה ספקית בעצמה והיום מפקחת על ספקים עבור מותגים - נלמד למדוד ולפקח טוב יותר, לתרגם את הצרכים שלנו לדיגיטלית, ולא ליפול בטעויות הנפוצות. 

 

שעה וחצי | 5-20 משתתפים | כולל בניית צ'קליסט אישי לצעדים הבאים

או שעה אקדמית | 20-200 משתתפים

person holding smartphone_edited.png
תמונות נעמי לאתר.png

להזמנת סדנא, מלאו פרטים

או בחרו זמן לשיחה אישית עם נעמי כרמי

bottom of page