לקוחות מעידים:
סדנאות
סדנאות פרקטיות
איך מתחילים
עם AI - בעברית?
אילו כלי AI כבר באמת עובדים היטב וחוסכים עבודה, ואיזה הם רק בגדר הבטחה רחוקה? עם אילו כלים כדאי להתחיל עכשיו ומיד ובעברית ובחינם, או לכל הפחות עם תקופת ניסיון? לאן לא כדאי להכניס את ה-AI? ואיך משפרים את התוצאות שלו בלי להשקיע שעות?
שעה וחצי | 5-20 משתתפים | כולל תרגול
או
שעה וחצי | 20-200 משתתפים | כולל רשימת כלים
סדנאות ייחודיות
הדאטה בידינו!
איך מורידים תלות ברשתות ובגוגל?
הפרסום בגוגל, מטא וחברותיהן מתייקר (שלא לדבר על לינקדאין! זוועה). החשיפה - יורדת. איך מורידים את התלות בקריזות של האלגוריתם?
אסטרטגיות שיווק של "דאטה צד א'" אוספות את המידע על קהלי היעד לידיים שלנו, ומנצלות אותו להורדת התלות במערכות היקרות. איך אוספים דאטה, איך משתמשים בו נכון, ואיך מגדילים בעזרתו מכירות בפועל?
שעה אקדמית | 5-20 משתתפים | כולל בניית צ'קליסט אישי לצעדים הבאים
מגמות בדיגיטל ל-2025:
לאן הולכים הקהלים והכלים?
ב-2023 פרצה לעולם הבינה המלאכותית, ב-2024 הרגולציה שינתה את החוקים. איך 2025 תשנה לנו את אסטרטגיות השיווק? האם החיפוש יעבור יותר ויותר ל-AI? לאן הולך הוידאו והיחסים בין מותגים ליוצרי תוכן? איזה עדכונים מעניינים בתיאוריה… ואיזה צריכים לגרום לנו לחשב מסלול מחדש?
שעה אקדמית | 20-200 משתתפים
איך משפרים את התוצאות של ספקי הדיגיטל?
כולנו מרגישים בשלב זה או אחר שספקי השיווק הדיגיטלי שלנו "מורחים" אותנו. לפעמים… בצדק.
איך אפשר לדעת בוודאות?
עם 4 מדדים בלבד ותובנות מאחורי הקלעים, של מי שהיתה 16 שנה ספקית בעצמה והיום מפקחת על ספקים עבור מותגים - נלמד למדוד ולפקח טוב יותר, לתרגם את הצרכים שלנו לדיגיטלית, ולא ליפול בטעויות הנפוצות.
שעה וחצי | 5-20 משתתפים | כולל בניית צ'קליסט אישי לצעדים הבאים
או שעה אקדמית | 20-200 משתתפים
להזמנת סדנא, מלאו פרטים
או בחרו זמן לשיחה אישית עם נעמי כרמי