האירועים הקרובים שלנו:
4.11.25, יום ג', 10:00
חדשות הדיגיטל
חדשות הדיגיטל לניהול שיווק: זום חודשי
לעדכוני הדיגיטל הכי קריטיים לניהול השיווק
סדנאות מוקלטות:
מתכוננים לעונת המבצעים
רגע לפני עונת מבצעי נובמבר
מה חשוב לדעת על המגמות והכלים שיניעו את הקהל וינצחו את העייפות שלו?
2 סדנאות זום מעשיות באירוע אחד, יעיל במיוחד.
אור שלום - חוקרת טרנדים והתנהגות צרכנים. לאתר
למה הקהל (לא) מצפה?
• המגמה בכל העולם, כרגע, היא עייפות קיצונית ממבצעים ומכירות. איזה פרקטיקות משפרות משמעותית את היחס של הקהל אלינו? מה הם כן מחפשים?
• איזו שפה ואיזה טרנדים יניעו את הקהל לצפות לתכנים שלנו, ולקנות מאיתנו בעונת המבצעים הקרובה?

נעמי כרמי - יועצת ומרצה לשיווק ודיגיטל. לאתר
איזה כלים יעילים?
• אילו כלים חדשים בתוך הערוצים המוכרים - מגוגל עד טיקטוק וחבריהם - חשוב להכיר לקראת עונת המבצעים? איזה טרנדים משתלבים נכון בתוך העבודה בערוצים האלה?
• אילו כלי AI חדשים כבר זמינים ועובדים היטב, ויכולים להקל משמעותית על עבודת השיווק והפרסום בעונה הלחוצה של החגים והמבצעים?

האירוע כבר התקיים!
ניתן לרכוש את ההקלטה בהנחה כאן:
לקוחות מספרים
על הסדנאות שלנו:
המגמות שמשנות לנו את הקהל
על מי אנחנו באמת מדברים, כשאנחנו אומרים "הקהל שלנו"?
ומה משפיע עליו לעומק, ממש עכשיו?
סדנה למנהלות/י שיווק, עסקים וארגונים שרוצים להבין כיצד התנהגות צרכנית משתנה בין דורות, איזה מגמות משנות אותה ממש עכשיו, בכל דור ודור - ואיך מנצלים את הידע כדי למכור להם בהצלחה.
והפעם - 2 סדנאות ממוקדות אסופות לאירוע אחד, יעיל במיוחד.
אור שלום - חוקרת טרנדים והתנהגות צרכנים. לאתר
הכירו את הדורות:
• ההבדלים בין דור אלפא, Z, מילניאלז, X ובייבי־בומרס - ומה באמת מניע כל אחד מהם לצרוך, לבחור, ולהגיב
• איך מתרגמים מאפיינים דוריים לשפה פרסומית, קריאייטיבית ושיווקית אפקטיבית

נעמי כרמי - יועצת ומרצה לשיווק ודיגיטל. לאתר
הגיעו אל הדורות:
• באיזה ערוצים דיגיטליים מבלים כל אחד מהדורות - ואיך הכי יעיל לפנות אליהם בכל ערוץ?
• איזה שינויים מטלטלים את הערוצים וההתנהגויות, ממש עכשיו?

האירוע כבר התקיים!
ניתן לרכוש את ההקלטה בהנחה כאן:
איך למצוא את ספקי הדיגיטל הטובים באמת
האירוע כבר התקיים, רוצים לצפות בהקלטה?

