top of page

10 טיפים לגיוס ספקים או עובדים בתוכן וקריאייטיב

עודכן: 28 במאי




גיוס אנשי תוכן וקריאייטיב הוא אחד מהשלבים החשובים ביותר להצלחת עסק שצריך להיות בתקשורת שוטפת מול לקוחותיו. אנשי מקצוע אלו הם הלב הפועם של כל קמפיין שיווקי, תוכן מדיה, או יוזמה יצירתית. הנה עשרה טיפים שיעזרו לכם לגייס את אנשי התוכן והקריאייטיב הטובים ביותר:


1. הגדרת צרכים ברורה

לפני תחילת תהליך הגיוס, חשוב להגדיר בצורה מדויקת את הצרכים והדרישות של התפקיד. הבנה ברורה של מה שאתם מחפשים תעזור לכם למצוא את המועמדים המתאימים ביותר ולהימנע מבזבוז זמן על מועמדים שאינם רלוונטיים.


2. פרסום משרות במקום ייעודי

אתרי גיוס ייעודיים, כמו אתר תעשיה, מתמקדים בתחום המדיה והתקשורת ומציעים פלטפורמה מותאמת למציאת אנשי מקצוע איכותיים. פרסום משרה באתר כזה יבטיח שהמועמדים שיגיעו יהיו בעלי הכישורים הרלוונטיים ביותר.

3. שימוש ברשתות חברתיות מקצועיות

הרשתות החברתיות המקצועיות, כמו LinkedIn, הן כלים מצוינים למציאת אנשי תוכן וקריאייטיב בכל רחבי העולם. בישראל אנשי התוכן והקריאייטיב נמצאים ברשתות חברתיות יותר "ויזואליות" כמו פייסבוק או אינסטגרם, וניתן ברשתות האלה להתרשם מיכולות ניהול הסושיאל שלהם ומהתוצאים הויזואליים. שווה גם להיכנס לקבוצות ייעודיות בפייסבוק, וכמובן לשאול את חבריכם ברשת החברתית על מי הם ממליצים.

4. בדיקת תיקי עבודות

תיקי עבודות (Portfolio) הם כלי חשוב להערכת הכישורים והיצירתיות של המועמדים. בקשו לראות דוגמאות לעבודות קודמות שלהם כדי להבין את הסגנון והיכולת שלהם להתאים לצרכים שלכם.

5. ראיונות יצירתיים

במקום ראיונות סטנדרטיים, נסו לקיים ראיונות יצירתיים שמאתגרים את המועמדים ומדמים מצבים אמיתיים מהעבודה היומיומית. כך תוכלו לראות איך הם מתמודדים עם אתגרים בזמן אמת.

6. חיפוש ממליצים איכותיים

בקשו מהמועמדים לספק ממליצים מקצועיים, ואל תסתפקו רק בקריאה שלהם. צרו קשר עם הממליצים ושאלו שאלות ממוקדות על הכישורים והיכולות של המועמד.

7. התאמה לתרבות הארגונית

היכולות המקצועיות הן חשובות, אך גם ההתאמה לתרבות הארגונית חשובה לא פחות. וודאו שהמועמדים מבינים את ערכי החברה ושיכולים להשתלב בצורה טובה בצוות הקיים.

8. הצעת תנאים תחרותיים

כדי למשוך את אנשי המקצוע הטובים ביותר, הציעו תנאים תחרותיים ומושכים. זה כולל לא רק שכר, אלא גם תנאים סוציאליים, אפשרויות לקידום מקצועי ואיזון בין עבודה לחיים פרטיים. בשנים האחרונות יש חשיבות גדולה לאפשרויות הקידום, התרבות הארגונית, התייחסות לשוויון וקיימות וכמובן אפשרות לגוון את מקום העבודה בין המשרד לבית.

9. השקעה בהכשרות ופיתוח מקצועי

הצעת תוכניות הכשרה ופיתוח מקצועי יכולה להיות גורם משיכה משמעותי עבור מועמדים מוכשרים. השקעה בצמיחה המקצועית של העובדים שלכם תתרום לא רק לגיוס אלא גם לשימורם. לדוגמה, ניתן לרשום אותם לסדנאות בינה מלאכותית או להביא הרצאות בתחום הבינה המלאכותית לארגון.


10. יצירת תהליך גיוס ידידותי ונוח

ודאו שתהליך הגיוס שלכם הוא חלק, ידידותי ונוח למועמדים. תקשורת ברורה, משוב מהיר ותהליך מובנה היטב יגרמו למועמדים להרגיש מוערכים ומקצועיים.

סיכום

גיוס אנשי תוכן וקריאייטיב מוצלח דורש תכנון, השקעה ושימוש בכלים נכונים. באמצעות הטיפים הללו תוכלו לשפר את תהליך הגיוס שלכם ולהבטיח שתמצאו את המועמדים הטובים ביותר לתפקידים הקריטיים הללו.

Comments


bottom of page