ת'רדז, הרשת החברתית מבוססת-הטקסט של אינסטגרם, הושקה הבוקר (כמעט) בכל העולם יחד - בניגוד
לתחזיות לפיהן היא תושק לאט ובשלבים. נראה שמטא הזדרזה להשיק את הרשת כמענה לבעיות שצפו בטוויטר בשבוע האחרון, במיוחד כיוון שהיא מיועד להתחרות בטוויטר - רשת נישתית בארץ, אבל מאוד פופולארית בחו"ל. בהתאם, היישור לימין עוד לא עובד, והבאגים חוגגים. אבל היא כאן.
אז מה חשוב לדעת עכשיו?
מה דחוף לעשות בThreads?
היום, עכשיו - למעשה, תעזבו רגע את המאמר הזה ותחזרו אליו תכף - חשוב לתפוס את שם המשתמש של המותג שלכם.
יש טרנד חזק מאוד בעולם, שלצערנו עשה עלייה בחודשים האחרונים, של תפיסת שמות משתמש של מתחרים ומותגים, בין אם כדי לבקש "כופר" ובין אם כדי למנוע תחרות. זה נעשה מול מותגים קטנים וגדולים כאחד, עמותות ואפילו עסקים זעירים - שולחים "בוט" לסרוק שמות משתמש של עסקים במדינה, ותופסים כמה שיותר מהם.
קדימה. עכשיו. להכנס לסמארטפון, להוריד את Threads from Instagram ולייבא את שם המשתמש והפרטים מאינסטגרם - או להירשם, אם למותג שלכם עוד לא היה אינסטגרם. ככה נראית האפליקציה, שלא תיפלו ברמאויות שכבר צצות:
הורדתם? תפסתם את שם המשתמש? מעולה. אפשר להבין מה עושים איתה הלאה. וכמובן, לבוא לעקוב אחרינו כאן ;)
למי כדאי לנהל נוכחות ב Thread?
ת'רדז מאוד דומה לטוויטר - רשת חברתית שהלב שלה הוא טקסט. ואם ללמוד מטוויטר, האנשים שהכי אוהבים רשתות טקסט הם עיתונאים. אחרי העיתונאים לרוב מגיעים הפוליטיקאים והאקטיביסטים - האנשים שהכי מחפשים את הקשר הישיר עם העיתונאים.
לכן, אם יחסי הציבור של המותג שלכם והקשר עם העיתונאים בראש האסטרטגיה, או שאתם עמותה או ארגון חברתי - חשוב שתהיו בת'רדז מההתחלה.
לצידם, המאמצים הראשונים של כל רשת חברתית הם אנשי הטכנולוגיה - הסטארטאפיסטים והייטקיסטים. לאלו קורצת הרשת החדשה במיוחד, כיוון שהיא בתהליכי חבור ל"Fediverse". סליחה, מה? הפדיוורס היא רשת עצמאית של מידע, שאמורה לאפשר להעביר את המידע שצברת באפליקציה אחת - לאפליקציה אחרת לגמרי, גם אם הן לא מגיעות מאותו בית יוצר.
ובעברית - אם, למשל, פייסבוק וטיקטוק היו מחוברות שתיהן לפדיוורס, הייתי יכולה להעביר את כל הסרטונים שלי מטיקטוק לרילז של פייסבוק. אי אפשר, כי עד היום כל רשת היתה גן סגור. אבל הטרנד בעולמות הטכנולוגיה הוא לתת בעלות לכל משתמש/ת על המידע שלנו, או לפחות לעשות קולות כאילו נותנים לנו אותו.
גם ת'רדז בעניין, כמו שאפשר לראות כאן:
כלומר, המותג שלכם פונה להייטקיסטים, סטארטאפיסטים או מאמצים ראשונים - כדאי לכם לנהל נוכחות בת'רדז.
ואם אנחנו לא פונים לעיתונאים והייטק?
תמיד טוב להיות ברשתות חדשות לפני האחרים, במיוחד כשמתלהבים
ובודקים אותן - החשיפה גבוהה, כי הרשת רוצה תפוצה גדולה.
אבל כדאי לשמור על עצימות נמוכה פשוט כדי לא לבזבז משאבי זמן וכסף לפני שמתברר אם הקהל שלכם שם, ואם הרשת מביאה לכם תוצאות.
רוצים להתייעץ איתנו?
לגבי ת'רדז, אסטרטגיה חסכונית בסושיאל או כל נושא דיגיטלי חשוב? כתבו לנו ונענה!
Comments